close
چت روم

زامبی MMO جنگ Z آمدن به لطف گلی


BEST GAMES
جنگ Z پنج سال پس از آغاز آخرالزمان زامبی تعیین می کنند، و هر چند که سهام آن به بسیاری از شباهت ها با گلی، ایالات Titov که بازی را به آن مجموعه جدا از هم داشته باشند - مانند شخصیت های متعدد و مکان در دنیای واقعی (که برای اولین جهان بازی به نام "کلرادو،" برای مثال). و چه دین "موشک" هال، بوهمیا توسعه سلامت که ایجاد گلی، در مورد جنگ Z فکر می کنم بازی ها PC با او گرفتار شده و از او خواست که او چگونه فکر رقیب وزارت دفاع خود را، که در حال حاضر به دست آورد در حدود 700.000 بازیکنان را…
صفحه اصلی آرشیو پست ها تماس با ما قالب وبلاگ پروفایل
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 412
--------------------------------------------
نام کاربری :
رمز عبور :

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 742
کل نظرات : 76
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 61 نفر
باردید دیروز : 44 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته : 61 نفر
بازدید ماه : 548 نفر
بازدید سال : 1,759 نفر
بازدید کلی : 147,855 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 54.162.159.33
مرورگر :
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
نظر سنجی
شما دوست دارید در وبلاگ چه مطالبی گذاشته شود؟





لینک های مفید
جستجو



آخرین ارسال های تالار گفتمان

ARMA 2 وزارت دفاع گلی نشان داده است که یک بازار بزرگ برای چند نفره، بازی زامبی بعد از آخرالزمان که در آن بازیکن را مجبور به مبارزه با هر دو ارواح و یکی دیگر برای زنده ماندن وجود دارد. و این چه Hammerpoint بازی و سرگرمی برنامه Arktos برای ایجاد MMO خود را به تازگی اعلام جنگ زهرا

سرگئی Titov، تولید کننده اجرایی با IGN صحبت می کرد در مورد عنوان، با اشاره به طور مستقیم از گلی به عنوان کمک به ایجاد بازی امکان پذیر است.

همانطور که ما شاهد محبوبیت ARMA 2 وزارت دفاع] گلی رشد کند و به بازیکنان و جامعه واکنش، ما متوجه دو چیز - اول، اعتبار سنجی وجود دارد که نظر ما از ساخت یک MMO انسان زنده بود و در واقع حق است که در بازار وجود دارد / پخش پایه برای آن، و دوم، تصمیم به رها کردن ایده باز کردن بخش هایی از نقشه به عنوان پیشرفت شما را - نه، بازیکن قادر خواهد بود به آزادانه پرسه زدن در جهان و جمع آوری اطلاعات و quests یادداشت کاوش، خاطرات روزانه، و غیره را ترک کرد پشت هر دو بازیکن های واقعی و NPCs.








براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
نام کاربری :
رمز عبور :




بازدید : 65

جمعه 30 تير 1391 | 18:35 | نویسنده : ARSHAMZARE
مطالب مربوط
ارسال نظر
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی


.: Weblog Themes By Skin98 :.

موضوعات وب
  BEST GAMESترینر بازی ها
  BEST GAMESترفند
  BEST GAMESاخبار روز
  BEST GAMESتریلر آنلاین بازی
  BEST GAMESجدیدترین ها
پشتیبانی
قالب طراحی سایت
ُ